Дар асоси моддаи 7 қонуни реклама рекламаи нодуруст иҷозат дода намешавад, ки рекламаро дар назар дорад, ки дар он маълумоти нодуруст дар бораи:
- хусусиятҳои мол, аз қабили табиат, таркиб, усул ва санаи истеҳсол, таъинот, хосиятҳои истеъмолӣ, шартҳои татбиқ, мавҷудияти сертификати мутобиқат, аломатҳои сертификатсия ва аломатҳои мутобиқат ба стандартҳои давлатӣ, миқдор, ҷои пайдоиш;
- мавҷудияти мол дар бозор, имконияти хариди он дар ҳаҷм, вақт ва макони зикршуда;
- арзиши (нархи) мол дар вақти паҳнкунии реклама;
- шартҳои иловагии пардохт, интиқол, мубодила, баргардонидан, таъмир ва нигоҳдории мол;
- ӯҳдадориҳои кафолатӣ, мӯҳлати хидмат, мӯҳлати истифода;
- ҳуқуқ ба истифодаи рамзҳои давлатӣ, инчунин рамзҳои ташкилотҳои байналмилалӣ;
эътирофи расмӣ, гирифтани медалҳо, ҷоизаҳо, дипломҳо ва дигар мукофотҳо;
- пешниҳоди маълумот дар бораи роҳҳои хариди силсилаи пурраи мол, агар мол қисми силсила бошад;
натиҷаҳои тадқиқот ва озмоишҳо, истилоҳҳои илмӣ, иқтибосҳо аз нашрияҳои техникӣ, илмӣ ва дигар нашрияҳо;
- маълумоти оморӣ, ки набояд дар шакли муболиғаомези асоснокии онҳо пешниҳод карда шаванд;
- истинодҳо ба ҳама гуна тавсияҳо е тасдиқи шахсони воқеӣ е ҳуқуқӣ, аз ҷумла тавсияҳои кӯҳна;
-истифодаи истилоҳҳо дар дараҷаи олӣ, аз ҷумла тавассути истифодаи калимаҳои бемисл, беҳтарин, мутлақ, ягона, рақами 1, сифати олӣ ва ғайра, агар онҳоро бо ҳуҷҷат тасдиқ кардан ғайриимкон бошад;
-истифодаи истилоҳи муқоисавии объекти рекламадиҳандаи дараҷаи паст, аз ҷумла ҳангоми истифодаи калимаҳои нархи пасттарин, арзонтарин ва ғайра, дар сурати имконнопазирии тасдиқи онҳо аз рӯи ҳуҷҷат;
- муқоиса бо дигар мол (мол), инчунин ҳуқуқ ва муқаррароти дигар шахсони воқеӣ е ҳуқуқӣ;
- истинод ба ягон кафолат ба истеъмолкунандаи молҳои эълоншуда; андозаи воқеии талабот ба мол;
- маълумот дар бораи худи рекламадиҳанда.